عمومي

 
 
قالب فروشگاهي وردپرس
| نظرات (0)

راهنماي خريد قالب فروشگاهي

 

قبل از خريد قالب هاي فروشگاهي، سعي كنيد محصولات خود را بررسي كرده و آنچه را كه قصد عرضه داريد، با قالب مورد نظر تطبيق دهيد. چه خدماتي ارائه مي دهيد؟ هنگام خريد محصول يا ارائه خدمات چه اطلاعاتي از مشتري طلب مي كنيد؟ محصول را از چه راهي به مشتري مي رسانيد؟ آيا تمايل داريد در سايت خود با فروشندگان ديگر، مشاركت كنيد؟ مشخص كردن تمامي موارد ذكر شده از اصلي ترين روش ها براي انتخاب يك قالب مناسب است.

 

انواع قالب هاي فروشگاهي وردپرس

 

قالب هاي فروشگاهي متنوعي ساخته شده كه هر كدام ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. اما با اين وجود، همه آن ها يك نقطه اشتراك دارند. ابتدا دمو يا پيش نمايش قالبي كه انتخاب كرده ايد را مشاهده و بررسي كنيد. از امكاناتي كه در بخش جزئيات محصول درج شده، استفاده نماييد. اين موارد شما را براي انتخاب بهتر ياري مي كنند.

 

دموها در واقع پيش نمايش خروجي هايي هستند كه در سايت شما به نمايش در مي آيند. بنابراين با استفاده از دمو دسته بندي ها، سبد خريد، اسلايدر، سرعت سايت و … را مي توانيد بررسي كنيد. بسياري از پوسته هاي موجود از چند دمو و پيش نمايش برخوردارند. آن ها را بررسي كرده و دموي مورد نظر خود را انتخاب كنيد. از طرف ديگر در بخش جزئيات محصول، اطلاعات كاملي ذكر شده كه به كمك آن مي توانيد از ريز امكانات تا جزئيات دموها را مطالعه و بررسي نماييد.

 

بخش ديگري كه به شما ياري مي رساند، بخش پرسش و پاسخ است. چون مي توانيد پاسخ بسياري از سوالاتتان را در آن مشاهده كنيد. همچنين در اين بخش اطلاعات بيشتري در مورد پوسته ها مي توان مشاهده كرد.

 

انواع قالب هاي فروشگاهي وردپرس:

 

قالب فروش فايل يا قالب edd

از بهترين انتخاب ها براي ايجاد سايتي كه محصولات دانلودي مي فروشد، استفاده از قالب edd است. كه با فروشگاه ساز edd ايجاد مي شود. Edd مانند ووكامرس، در وردپرس اقدام به ساخت يك فروشگاه آنلاين مي كند و مهم ترين وجه تمايز آن، اطلاعات پستي است.

 

مشتري هاي قالب فروش فايل و محصولات مجازي، براي تحويل كالا اطلاعات بسيار كمي به سايت شما مي دهد. چرا كه تنها به لينك دانلود محصولات نيازمند است. براي اين كار داشتن يك ايميل نيز كفايت مي كند. ريسپانسيو بودن در اين قالب ها بسيار حائز اهميت است چون بسياري از مخاطبان محصولات دانلودي، آن را روي گوشي همراه يا تبلت خود نصب مي كنند. از طرف ديگر، بخش وسيعي از وبگردي هاي دنياي مجازي، به گوشي همراه، تبلت و … اختصاص دارد.

 

از ديگر ويژگي هاي مورد انتظار در اين قالب ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

سرعت مناسب سايت

مگا منو و ديگر امكانات گرافيكي

پنل تنظيمات حرفه اي

بسته نصب آسان

امكانات مناسب در بخش پروفايل كاربري خريداران

قالب فروشگاهي ووكامرس

 

ووكامرس را مي توان حرفه اي ترين و بهترين فروشگاه ساز وردپرس دانست. به كمك امكاناتي كه اين افزونه در اختيار ما قرار مي دهد، مي توان انواع محصولات و خدمات را به فروش رسانيد چه دانلودي باشند و چه فيزيكي، چه اطلاعات پستي بخواهند و چه داده هاي بيشتر. همچنين تنوع قالب هايي كه در ووكامرس موجود است، بسيار بيشتر از قالب edd است. همين امر موجب عدم محدوديت شما در انتخاب امكانات و ظاهر ساييتان مي شود.

 

همانگونه كه ذكر كرديم، مزيت بزرگ ووكامرس نسبت به قالب فروشگاه سازedd، قرار دادن هر نوع محصولي در آن است. در اين قالب مي توانيد هم فروشگاهي براي خريد و فروش محصولات دانلودي ايجاد كنيد و هم محصولات فيزيكي مانند: كيف و كفش و لباس و … . البته كه شما مختاريد و مي توانيد هر دو نمونه محصول را در سايت فروشگاهي خود قرار دهيد. تنها كافيست از بخش پيكربندي محصولات ووكامرس آن را برگزينيد.

 

البته نيازمندي هاي قالب ووكامرس بيشتر از ساير قالب هاست و عبارت است از:

 

صفحه ساز، اسلايدر و مگامنو حرفه اي

هماهنگي با درگاه هاي پرداخت مختلف

سايد بارها و تولبارهاي مختلف و …

وبلاگ حرفه اي

رنگ بندي هاي مختلف و بي نهايت

طراحي ريسپانسيو

تنوع در سبك صفحات اصلي

افزونه فروشگاهي ووكامرس (WooCommerce)

ووكامرس را مي توان از پراستفاده ترين و متداول ترين پلاگين هاي فروشگاهي وردپرس ناميد. اين پلاگين بسيار انعطاف پذير بوده و براي وب سايت ها در تمام اندازه ها مناسب و قابل بهره برداري مي باشد. همانگونه كه محصولات و وب سايت هاي شما وسعت يافته و فراگير مي شوند، ووكامرس نيز در كنار شما رشد خواهد كرد. در كنار آن نيز افزونه ها و قالب هاي بسياري به طور رايگان طراحي شده اند كه به طور كامل با ووكامرس هماهنگ بوده و به راحتي مي توانيد از آن ها استفاده كنيد.

 

بعضي از محبوب ترين ويژگي هاي ووكامرس

 

سازگاري با درگاه هاي پرداخت بانكي مختلف

گزارش هاي فروش كامل

گزينه هاي گوناگون حمل و نقل

مديريت موجودي انبار

پياده سازي كوپن هاي تخفيف

امكان فروش انواع كالا (فيزيكي ، دانلودي و …)

با ووكامرس چه محصولات يا خدماتي را مي توانيد به فروش برسانيد؟

موارد زيادي مانند:

فروش محصولات ديجيتالي مثل نرم‌افزار، كتاب الكترونيكي و…

محصولات فيزيكي

خدمات (ارائه خدمات هاست و دامنه)

سيستم رزرواسيون

سيستم همكاري در فروش

با كمك ووكامرس مي تواند سايت فروشگاه اينترنتي با خدمات بالا ساخته و به فروش خوبي برسيد. هر نوع محصولي را كه در اختيار داريد به راحتي به فروش برسانيد. براي ووكامرس افزونه هاي زيادي به وجود آمده كه به كامل شدن آن كمك مي كند اما هر افزونه را نبايد نصب كرد. بلكه تنها بايد به همان موارد مورد نياز در طراحي يك فروشگاه اينترنتي با ووكامرس، اكتفا كرد.

 

قالب چند فروشندگي

 

بعد از كسب موفقيت هاي بيشمار سايت هايي مانند: amazon  و ebay و در ايران: ديجي كالا و باميلو در قالب چند فروشندگي، توجه بسيار از كاربران و بازاريابان را به مزيت چنين سايت هايي جلب شد چرا كه مي توانند محصولات خود را در ديگر فروشگاه ها نيز درج كنند. اگر شما نيز بخواهيد چنين سايتي بسازيد، قالب هاي آماده چند فروشندگي در اين زمينه مهيا هستند كه با هزينه اي اندك، به راحتي در اختيار شما قرار مي گيرند.

 

قالب هاي كه مختص چند فروشندگي هستند، پنل هايي را براي فروشنده ها، خريداران، و مديران سايت باز مي كنند كه هر كدام امكانات و دسترسي هاي مختص خود را دارد. از اين طريق مديران مي توانند به راحتي بر فرآيندهاي كاربران و فروشندگان نظارت داشته باشند و در كنار آن فروشنده نيز مي تواند هر محصولي را كه بخواهد به فروش برساند.

 

مواردي مانند امكانات زير را مي توانيد در قالب ها بررسي كنيد.

 

امكان تعريف تنظيمات فروش

قرار دادن تخفيف ها

پنل هاي فروشندگان

امكانات پنل خريداران

طرح هاي مختلف صفحات اصلي

ريسپانسيو

شخصي سازي آسان

آپديت هاي منظم

منبع:https://templatehama.com/%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/ 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
زمان : ۱۲:۳۸:۲۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی