عمومي

 
 
با ترفندهاي افزايش فروش در اينستاگرام آشنا شويد
| نظرات (0)

امروزه تمامي برندهاي بزرگ دنيا در اينستاگرام فعاليت مي كنند. در ايران نيز محبوبيت استفاده از اينستاگرام براي خريد و فروش روز به روز در حال افزايش است. دليل محبوبيت اينستاگرام امكاناتي است كه در طول زمان به آن اضافه شده است. در اين مقاله ترفندهاي افزايش فروش در اينستاگرام را معرفي مي كنيم پس با ما همراه باشيد.
حساب خود را بيزينسي كنيد
اكانت خود را به بيزينسي تبديل كنيد. زيرا در اين نوع اكانت امكان درج آدرس، شماره تماس، ايميل و آدرس سايت وجود دارد. با اضافه كردن اين اطلاعات به صفحه خود كاربر حس اعتماد بيشتري نيز به شما خواهد داشت.

به علاوه صفحه بيزينسي گزارشات مختلفي نيز در اختيار صاحب اكانت قرار مي دهد كه اين اطلاعات بسيار مفيد هستند. در واقع به كمك اين گزارشات حتي كسب و كارهاي كوچك نيز فرصت استفاده از تحقيقات بازاريابي را دارند و مي توانند با سليقه، نيازها و .. . كاربران خود بهتر آشنا شوند و با توليد محتواي بهتر فروش بهتري داشته باشند.

پروفايل خود را كامل كنيد
پروفايل يا بايو اينستاگرام از قسمت هاي بسيار مهمي است كه نبايد از آن غافل شويد. پس از اينكه اكانت خود را به بيزينسي تغيير داديد بايو خود را كامل كنيد. براي اين كار سعي كنيد همه چيز را به ساده ترين شكل وارد كنيد. به علاوه يك توضيح ساده و صميمانه درباره اينكه چه كاري انجام مي دهيد و چگونه به مخاطبانتان كمك مي كنيد نيز مي تواند بسيار تاثيرگذار باشد.
توجه داشته باشيد كه وقتي كاربر وارد صفحه شما مي شود ابتدا به بايو صفحه توجه مي كند. پس براي كامل كردن اين بخش وقت كافي بگذاريد.
خريد را آسان كنيد
هرچقدر خريد كردن براي كاربران آسان باشد، احتمال خريد كردن افزايش مي يابد. هايلايتي براي سوالات متداول در نظر بگيريد. سعي كنيد در كپشن اطلاعات كامل همراه با قيمت محصول را بنويسيد. همچنين نحوه پشتيباني خود را به كاربران اطلاع دهيد.
از عكس هاي با كيفيت استفاده كنيد
اينستاگرام شبكه اجتماعي عكس محور است. به همين دليل تصاوير مهمترين بخش در اينستاگرام هستند. عكس خوب به راحتي ميتواند مشتري را جذب كند. سعي كنيد از تصاوير با كيفيت استفاده كنيد. از همه زوايا، رنگ ها و طرح هاي يك محصول در صفحه خود عكس قرار دهيد.
پشتيباني خوبي داشته باشيد
هميشه پاسخگوي سوالات مشتريان و مخاطبان خود باشيد. سعي كنيد پاسخ سوالات در كامنت ها، دايركت، سايت، تلگرام، واتس اپ وب و هر راه ارتباطي ديگري كه در اختيار مخاطبان قرار داده ايد را در همان روز بدهيد. براي اينكار نياز است در دسترس باشيد و هر روز زمان هايي را به پاسخگويي بپردازيد. ممكن است اين كار زمان گير و سخت باشد ولي براي جلب اعتماد مخاطبان و در نهايت افزايش فروش بايد پشتيباني خوبي داشته باشيد. افراد اگر در مورد محصولي سوال داشته باشند، قبل از رسيدن به جوابشان خريد نمي كنند.
تقويم محتوا داشته باشيد
بايد يك استراتژي محتوا داشته باشيد و بر اساس آن استراتژي يك تقويم محتوا تدوين كنيد. قطعا اين استراتژي به مرور زمان و با شناخت بهتر مخاطبانتان تغيير خواهد كرد. پس تقويم محتوايي نيز تغيير ميكند.
بهترين حالت اين است كه تقويم محتوايي خود را به صورت ماهانه تنظيم كنيد. در اين تقويم بايد مشخص كنيد در هر روز چه محتوايي بايد منتشر كنيد. اين محتوا در چه زماني بايد منتشر شود و ...
از هشتگ ها درست استفاده كنيد
هشتگ ها باعث مي شوند تا بهتر ديده شويد. پس سعي كنيد از هشتگ ها استفاده كنيد. نكته مهم اين است كه بايد درست هشتگ گذاري كنيد. در غير اينصورت اين امكان نه تنها مفيد نخواهد بود بلكه باعث شادوبن ( نوعي جريمه از سمت اينستاگرام كه آپديت الگوريتم جديد اينستاگرام، باعث حذف موقتي صفحه شما از نتايج مي شود) شدن صفحه شما خواهد شد.

شما بايد از هشتگ هاي كاملا مرتبط با كسب و كار و محتواي خود استفاده كنيد. سعي كنيد براي هر پست به صورت مجزا هشتگ گذاري كنيد. نوشتن تعدادي هشتگ و كپي كردن آن در زير تمام پست ها كار درستي نيست.

حراج و تخفيف ها را فراموش نكنيد
همه ما دوست داريم در حراج خريد كنيم. به علاوه ما ايراني ها هميشه عاشق تخفيف گرفتن هستيم. در نظر گرفتن تخفيف براي برخي محصولات يا حراج هاي مناسبتي براي فروشگاه هاي اينستاگرامي نيز امكان پذير است. پس از اين تخفيف ها استفاده كنيد و شاهد افزايش فروش خود باشيد. اصولا در اين حراج ها مشتريان وفاداري نيز پيدا مي كنيد. البته توجه داشته باشيد كه تخفيف ها بايد مدت دارد و محدود باشند.
تبليغات كنيد
تبليغات درست مي توانند مشتريان زيادي برايتان بياورد. براي اينكه بتوانيد شاهد افزايش فروش در اينستاگرام باشيد بهتر است در خود اينستاگرام دنبال تبليغ و معرفي صفحه خود باشيد. براي اينكار به دنبال صفحاتي با طرفداران بالا باشيد البته دقت كنيد فقط تعدا فالوورها مهم نيست. بهتر است بگوييم به دنبال صفحاتي با اينگيجمنت بالا باشيد. اگر بخواهيم ساده توضيح بدهيم يعني تعداد لايك ها، بازديدها و كامنت هاي صفحه نسبت به تعداد فالوورها تناسب داشته باشند.
مسابقه برگزار كنيد
هر از چندگاهي مسابقاتي جذاب برگزار كنيد و جوايز هيجان انگيزي به برندگان اهدا كنيد. سعي كنيد اين مسابقه تگ كردن افراد زير يك پست صفحه شما نباشد. از روش هاي خلاقانه تري استفاده كنيد.
براي مثال:با محصولات ما عكس بگيريد، ما را منشن كرده و در صفحه خود منتشر كنيد به خلاقانه ترين تصاوير جوايزي اهدا مي شود.
سخن آخر
به ياد داشته باشيد كه موفقيت در اينستاگرام هميشه الگوي يكساني ندارد. براي موفقيت بودن لازم نيست تمام ترفندهاي معرفي شده را به كار بگيريد. بلكه بايد ببينيد كدام ايده توليد محتوا در اينستاگرام به كسب وكار شما نزديك تر هستند و كدام را بهتر مي توانيد شخصي سازي كنيد.

منبع : نمناك 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۴ شهريور ۱۳۹۹
زمان : ۰۸:۵۳:۴۷
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی