عمومي

 
 
فروش كانكس
| نظرات (0)

امروزه صنعت كانكس و خانه هاي پيش ساخته بشدت درحال رشد و شكوفايي است . اين صنعت در كشور ايران از دهه ي 40 شمسي با ورود كيوسك هاي مطبوعاتي به مردم ايران معرفي شده و در آن زمان اين سازه ها را بطور كامل فلزي ساخته و مانند يك قوطي بزرگ فلزي طراحي و توليد مي كردند و از هيچ گونه امكانات رفاهي در ساخت آن ها بهره برده نمي شد .
سال ها طول كشيد اين سازه ها دچار تحول و رشد شدند و اين اتفاق از اواخر دهه ي 60 در اين سازه ها شروع شد و به عايق هاي حرارتي در بدنه ي آن ها توجه شده و از عايق حرارتي پلاستوفوم بهره برده شد . ولي كم كم از دهه ي 70 امكانات رفاهي را در اين سازه ها اجرا نمودند و از اين بابت هيچگونه مشكلي وجود ندارد .
كانكس ها داراي انواع مختلفي مي باشند ولي در مجموع آن ها را مي توانيم به چهار گروه مسكوني ، اداري ، فروشگاهي ، صنعتي و كشاورزي تقسيم بندي نمائيم .
بيشترين حجم از توليد كانكس مربوط به سازه هاي مسكوني مي باشد كه طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده است و بيشترين حجم از توليد مربوط به اين سازه ها است و ناگفته نماند سازه هاي اسكان كارگري كارگاهي را نيز جز همين دسته به حساب مي آورند كه بيشترين حجم از توليد سازه هاي مسكوني به توليد سازه هاي كارگري  كارگاهي اختصاص دارد .
كانكس هاي مسكوني از لحاظ هزينه ساخت با يكديگر متفاوت هستند و اين سازه ها را مي توانيم با ابعاد كوچك و يا ابعاد بزرگ طراحي و توليد نمائيم .
كانكس هاي مسكوني در سه تيپ ممتاز ، درجه يك و معمولي توليد شده و به بازار مصرف عرضه مي شوند .
سازه هاي معمولي كه به كانكس هاي ارزان قيمت معروف هستند بيشترين توليد را به خود اختصاص مي دهند و كانكس هاي كارگري جزئي از اين سازه ها محسوب خواهند شد .
كانكس هاي درجه يك داراي دو گروه عمده ي كانكس هاي شيك و كانكس هاي لوكس مي باشند . اين سازه ها بيشتر براي كانكس هاي مسكوني و كانكس ويلايي توليد مي شوند .
كانكس هاي تيپ ممتاز كه سازه هاي لاكچري نيز دراين تيپ قرار مي گيرند از هزينه بالاي توليد برخوردارند و مقدار توليد آن به خاطر هزينه بالا بسيار كم است و فقط سازه هاي ويلايي مسكوني را با اين سازه ها توليد مي كنند .
از لحاظ امكانات رفاهي سازه هاي معمولي را بدون امكانات رفاهي توليد مي كنند . ولي كانكس هاي درجه يك و كانكس هاي ممتاز را با امكانات رفاهي بالا و متناسب با نياز مشتري طراحي و توليد خواهند شد .
كانكس اداري براي امور اداري و دفتري بيشترين كاربرد را داشته و از آن ها مي توانيم در بسياري از اين كاربري ها براساس نياز مشتري بهره ببريم و بهتر است براي رفاه بيشتر پرسنل اداري و ارباب رجوع آن ها را بصورت دو تكه طراحي و توليد نمائيم و در ساخت آن ها به امكانات رفاهي مناسب انديشيده شود تا بهترين آسايش و رفاه را براي اين سازه ها تامين نمائيم .
كانكس فروشگاهي نيز جزئي از سازه هايي است كه توانسته است در اين چند سال اخير مشتريان زيادي را به خود جذب نمايد . اين سازه ها را بايد متناسب با شرايط يك فروشگاه واقعي طراحي و توليد كرد و نبايد هيچگونه تفاوتي را از لحاظ كاربري مشتري در آن حس نمايد اين سازه ها مانند فروشگاههاي واقعي داراي ويترين بوده و از كركره ي برقي در آن ها استفاده مي شود و تمامي امكانات يك فروشگاه واقعي در آن لحاظ شده است .
كانكس صنعتي داراي تنوع بسيار زيادي است اين كانكس ها را براي مشاغل مختلف طراحي و توليد مي كنند . برخي از اين سازه ها در تعداد خيلي بالا و بصورت انبوه توليد مي شوند و از ميان آن ها شاخص ترين را مي توانيم كانكس بي تي اس مخابراتي و يا كانكس پست برق معرفي نمائيم ولي توليد كانكس هاي صنعتي محدود به اين دو نيست و داراي گستردگي بسيار زيادي است و معمولاً توليد آن ها براساس طراحي از قبل توسط شركت ارائه دهندگان خدمات انجام مي شود . و توليد كنندگان كانكس فقط آن ها را براساس نقشه دريافتي مي سازند .
كانكس كشاورزي چند سالي است كه وارد عرصه شده است و در اين چند سال رشد و گسترش فراواني داشته و توانسته است موفقيت هايي بدست آورد و شاخص ترين آن ها را مي توانيم كشت هيدروپونيك معرفي كنيم . اين علم مختص كشورهاي پيشرفته بود ولي چند سالي است وارد كشور شده و توانسته است رشد فراواني نمايد و براحتي مي توانيم در سازه اي به مساحت 36 متر مربع به اندازه ي يك زمين كشاورزي به مساحت حداقل يك هكتار محصولات كشاورزي با راندمان توليد بالا دست بيابيم البته كانكس هاي كشاورزي فقط مربوط به كشت هيدروپونيك نبوده و مي توانيم به كانكس پرورش طيور ، كانكس طيور تخم گذار ، كانكس كشت علوفه ، كانكس كشت نشا و . . .  اشاره نمائيم .
امكانات رفاهي جزئي جدا نشدني تمامي سازه هاي پيش ساخته مي باشد و تمام اين سازه ها را مي توانيم با امكانات رفاهي مناسب طراحي و توليد كنيم ولي برخي از اين سازه ها از امكانات رفاهي كمتري بهره برده ولي برخي ديگر داراي امكانات رفاهي بيشتري هستند . بعضي از اين امكانات رفاهي مورد استفاده كاملاً اختصاصي بوده و براي برخي از اين سازه ها قابل اجراست ولي برخي كاملاَ عمومي است و در بيشتر اين سازه ها قابل اجرا مي باشد . از امكانات رفاهي عمومي مي توانيم به كف سراميك ، سيستم سرمايش و گرمايش را معرفي نمائيم ولي برخي از اين امكانات رفاهي اختصاص مربوط به يك يا چند سازه ي اختصاصي است از اين امكانات رفاهي مي توانيم به اجراي سرويس بهداشتي و حمام و آشپزخانه اشاره نمائيم .
اجراي تمامي امكانات رفاهي بايد با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت صورت پذيرد تا اين امكانات رفاهي با بالاترين طول عمر مفيد و مناسب ترين قيمت در اختيار افراد باشد .
يكي از شناخته شده ترين شركت هاي توليد كانكس در ايران گروه صنعتي معين كانتين است . اين شركت صنعتي كه توانايي بالايي در طراحي و توليد كانكس دارد توانسته است با توجه به سال ها تجربه در رابطه با ساخت كانكس سازه هايي را با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت طراحي كرده و به خريداران عرضه نمايد . تمامي سازه هاي توليد شده در اين شركت صنعتي از بالاترين كيفيت فني برخوردار هستند .
گروه صنعتي معين كانتين نقش زيادي در توسعه ي اين صنعت در سطح كشور دارد . از اين رو طراحي هاي سازه هاي فلزي اين شركت مبتني بر گسترش اين صنعت به اقصي نقاط ايران مي باشد . و سازه هاي توليد شده كاربردي بوده و طراحي آن مختص به يك منطقه ي خاص نيست .
خريد كانكس نياز به ارزيابي شخص داشته تا بتوانيد با كمترين هزينه و پائين ترين قيمت كانكس مورد نظر خود را خريداري نمائيد ولي اين خريد ارزان نبايد منجر به خريد اجناس بي كيفيت شود .
از مهمترين توليدات اين شركت صنعتي ساخت كانكس ويلايي مي باشد . اين سازه ها را براي اسكان و اقامت افراد طراحي و توليد مي كنند و لازم است از تمامي امكانات رفاهي براساس ابعاد و نياز مشتري استفاده شود .
از ديگر خدمات ارائه شده در اين شركت فروش كانكس دست دوم مي باشد . اين خدمات براي كساني مفيد است كه به هر دليلي نياز به خريد كانكس دست دوم دارند . و مي توانند با خريد اين سازه ها در هزينه ي خود صرفه جويي مناسبي داشته باشند .
امروزه يكي از بهترين شيوه هاي تامين خدمات بهداشتي در پروژه هاي ساختمان سازي استفاده از كانكس هاي سرويس بهداشتي و حمام مي باشد . با اين سازه ها مي توانيد امكانات رفاهي كه در اختيار همكاران خود قرار مي دهيد را افزايش داده و از اين لحاظ خدامات مناسبي را ارائه دهيد .
شما عزيزان در صورت نياز به خريد انواع كانكس و يا كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت كانكس مي توانيد با گروه مشاوران معين كانتين با شماره 09121434310 ارتباط برقرار كرده و از خدمات مشاوره اي همكاران ما بهره مند شويد .
منبع :   گروه صنعتي معين كانتين


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
زمان : ۱۱:۴۵:۰۱
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی